THE RETURN


Dagar, veckor, och månader har gått förbi.
Känns som om det senaste året gått förbi på 3 månader eller något.
Den senaste tiden har varit seg, någorlunda deprimerande och stressig.
Känns inte riktigt som att något gått som planerat.
Men hur ofta gör det det egentligen?

Jag är tillbaka i mitt gamla liv i Jönköping.
Inget jag sett fram emot alls om jag får säga det själv.
Men förhoppningsvis så stannar jag inte här länge till.
Fast jag litar inte på de vackra orden folk sagt om en bättre framtid.
Jag vill se resultaten innan jag litar på dem.

Jag tjänade 50 kronor idag.
Första riktiga inkomsten sen i februari för min del.
Men ska agera fotograf under studentbalen den 1:a juni.
Får hoppas det kan ge mig lite publicitet iaf.
Så jag kanske t.o.m får lust att fota.

Ska bara hålla mig ute tills dess.
Jag mår bra, tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0