9 FEBRUARI


Modell: Alex
Foto/retusch: Jag
Rätt otroligt vad man kan göra med en kamera, en skrivbordslampa, och lite Photoshop.

Har varit rätt stressigt och kämpigt de senaste veckorna. Därav min inaktivitet.
Har iofs inte vetat vad jag ska skriva då allt som händer känns lite för personligt.
Men kan ju säga att ännu en resa upp till Göteborg har hunnits med.
Just nu är jag sjuk. Vilket suger, för jag tänkte få lite saker gjorda idag.
Men, men. C'est la vie.

Nu tänkte jag äta nåt, så att jag åtminstone får i mig nåt idag.
Måste bara orka ta mig ut till köket. Sängen känns dock mer lockande.
Måste i vilket fall tillfriskna tills på lördag. För då kommer anledningen till
att jag åkt till Gbg så mycket det senaste och hälsar på mig i en hel vecka.
Det kommer bli awesome! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0