11 FEBRUARI


Jag har alltid haft någon sorts metafor för livet. Ironiskt nog ser jag livet som ett hus.
Kan låta lite lustigt. Men om man tänker på vad man gör på hus under tiden man bor där.
Om man tänker sig att ibland vill man unna sig själv lite förnyelse. Så man byter tapeter.
Ibland vill man bara göra det lite finare för omvärlden. Och då målar man om.
Och vissa gånger blir man så trött på att inget ändras så att hela huset måste renoveras.
Så känns det för mig just nu.

Men jag ska nog ta och bygga nytt denna gången...

Kommentarer
Postat av: johannes ;D

Bygga ut låter inte alls bra ;<

2010-02-17 @ 22:21:09
URL: http://arena-tournament.com
Postat av: C

Men Johannes din tönt!

Palla att du länkar din jävla server. T__T

2010-02-21 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0