JE REVIENS

Bild från gårdagens svinkalla photoshoot.
Modell: Johannes
Foto/retusch: Jag

Nu är jag som sagt tillbaka i Jönköping.
Inget är sig likt, men samtidigt är allt som förut.
Som vanligt så blir det troligtvis en runda på A6 idag. Det ser jag fram emot.
Ska troligtvis skaffa ny mobil då, eller åtminstone kolla upp potentiella modeller
då min nuvarande mobil inte funkar som den ska.

Men men. Nu borde man väl gå och göra nån nytta.
En promenad med min ack så saknade hund låter inte fel. :)

Kommentarer
Postat av: Junior

Hey dude, loving your blog!

kan inte du förklara hur man fixar den effekten som du har på bilden av Jimmy? asballt!

2010-01-02 @ 03:59:41
URL: http://themannequin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0