BREAKING FREE


Lov. Väldigt skönt om jag får säga det själv.
Dock så har jag mängder med saker att göra. Men, det kan vänta nån timme till.
Igår var det som sagt avslutning. Och då följde kameran med.
Så jag får väl bjuda på ett fåtal bilder från igår. :)


Sara var morgon-pepp... På riktigt!


Ida blev offret för min kamera inne i kyrkan



Tillbaka i skolan blev Freyr (A.K.A Human Piñata) offret för alla som ville skänka en peng.
"Slå ett slag för Tanzania" togs med andra ord väldigt bokstavligt


Och Jessica tittade fram bakom sina papper.



Sista dagen i Jämshög för mig detta året.
Imorgon bär det av till Jönköping. Ska bli skönt.
Nog för att jag uppskattar att bo själv.
Det är bara den delen att behöva göra allt själv
som gör hela grejen lite bitterljuv. ^^'

Jaja. Nu ska det städas!
Ha ett awesome lov everybody! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0